donderdag 12 november 2009

Me Myself and I

Jaja, wat een titel. Ik lijk wel hartstikke arrogant geworden, alsof het allemaal maar om mij draait. En voor heel even kan dat ook. Je moet namelijk een presentatie over jezelf maken. Hoe je dat doet is totaal aan jezelf, je moet alleen het allemaal in PowerPoint knikkeren. Ojah en het moet werken, je powerpoint ding.

Ik heb mijn stijl erg eenvoudig gehouden, men neme:
Wit papier en een zwarte stift.

Hiermee ben ik mijn huis gaan tekenen, heel snel en vlot. Na mijn huis ben ik verder gegaan met de hal, daarna de voorkamer en woonkamer en vervolgens de keuken. Terwijl ik dit alles aan het tekenen ben heb ik er een camera op gericht, zo heb ik dus vijf filmpjes. Deze heb ik versneld, zodat je een beetje een 'fokke en sukke' idee krijgt.



Hier dus een voorbeeld, ik heb het gewoon uit mijn hoofd gedaan. 


Uiteindelijk kwam het er dus zo uit te zien. De dingen die in kleur zijn zijn aanklikbaar, je komt dan op een nieuwe pagina. Hierop staat een kleine uitleg.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten